Developer της Infinity Ward αποκάλυψε ότι ένας από τους πλέον δημοφιλείς χάρτες στην ιστορία του Call of Duty, ο Shipment κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Περιλήφθηκε στο Call of Duty 4: Modern Warfare του 2007 κατά λάθος και όταν έγινε αντιληπτό το πόσους παίκτες είχε προσελκύσει, αποφασίστηκε η παραμονή του. Πλέον αποτελεί ορόσημο για τη σειρά, επανασχεδιάστηκε και επανακυκλοφόρησε αρκετές φορές, έχοντας εμφανιστεί σε 11 παιχνίδια Call of Duty.
Μιλώντας στο Dexerto, ο Multiplayer Design Director της Infinity Ward, Geoff Smith, αποκάλυψε ότι ο Shipment ήταν αρχικά ένας couch multiplayer map- στην καλύτερη περίπτωση- κάτι σε split-screen που προοριζόταν για εσωτερικές δοκιμές. Κατά λάθος βρέθηκε στην playlist όταν το COD 4 προωθήθηκε για παραγωγή και απλά παρέμεινε εκει. Ουσιαστικά, δεν χρειαζόταν να αφαιρεθεί. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.

Παίκτης κατάφερε και έβγαλε πάνω από 1 δισ. damage με τη Maelle στο Clair Obscur: Expedition 33 (video)
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity